Reklamacija

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži. V primeru kakršnih koli reklamacij, kupec krije povratni strošek poštnine.

V primeru, da izdelki kakorkoli ne ustrezajo oddanemu naročilu ali imajo stvarno napako, mora kupec o tem najkasneje v roku 3 dni po prevzemu obvestiti na elektronski naslov info@sladkikrompir.si ali po telefonu +386 40 457 299 z dano obrazložitvijo, v katerem poda natančen opis napake. Če gre za poškodovan izdelek ali stvarno napako obvezno priložite fotografije, ki jasno kažejo na napako.

V roku 5 delovnih dni bomo obravnavali vaš reklamacijski zahtevek in vas obvestili na vaš e-poštni naslov.
Darko Đurica si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • če ugotovimo, da je naustreznost artikla posledica vašega nepravilnega ravnanja.

Izdelek z napako skupaj z obrazložitvijo vrnite na sedež podjetja. Če je mogoče, ga bomo zamenjali, v nasprotnem primeru pa vrnili denar na vaš TRR.